tisdag 6 augusti 2013

Tisdag 6/8-13 Pass 1 92

Ben/Mage

Fl: Knäböj: 3x245kg
Fl: Boxböj: 3x200kg
Ma: sittups: 13x7.5 14x7.5 7x2.5med stopp

Idag var jag uppe på den tyngsta vikten med nya tekniken så långt, kändes inte helt 100% vikten var tung på ryggen men lyften var hyfsat lätta ändå. Målet är 3x250 nästa pass. min axel är tokstel så jag jobbar på att stretcha den. Fick lite ont i axeln i böjen. Boxböjen var riktigt lätt så nästa vecka 3x210kg. Avslutade med  lite sittups. Axeln gjorde som sagt ont i böjen och det gick ner i armen, vilket inte förvånar mig då den är så stel. men lyckades stretcha axeln bra efter så då försvann nästan smärtan helt. bara att fortsätta jobba på det nu. Det var kul att träna idag och jag hoppas det går att bänka hyfsat imon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar