fredag 12 november 2010

Fredag 12/11-10 Pass 3 176

Rygg

Ry: Marklyft "Raw": 5x240+ 5x220- 5x220- 5x220+ 5x200-
Ry: Kronlyft "Raw": 2x240 1x260 1x270

Dagens pass gick som planerat i marklyften följer schemat, men det var tyngre idag vilket jag tror beror på att jag tränar själv på hälsostudion istället för med klubben i Lessebo, tror det gör många kilon för mig då jag har svårt att bli taggad själv och med tönt musik orkar inte springa runt med hörlurar, men det är bara att kämpa på och hoppas att jag flyttar ut till Lessebo snart. Kronlyften går egentligen inte köra på Hälsostudion finns inget att lägga stången på ordentligt nu står man dåligt också så det går inte jämföra dessa resultaten med mina 315 som jag gjorde förra veckan lätt, hade nog i alla fall gjort 330 i Lessebo idag, men jag får köra i Växjö så länge så får jag sätta bra rekord när jag flyttar till Lessebo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar