tisdag 4 januari 2011

Tisdag 4/1-11 Pass 1 2

Ben

Fl: Knäböj "Raw": 1x180 1x190 1x200
Fl: Knäböj Lindor: 1x210 1x220PB

Dagens pass gick ok planen var 2x200 men kändes på 180 att det skulle bli svårt så då bestämde jag mig att köra 1or med och utan lindor, det känns som 2x200 inte hade varit helt omöjligt när jag gjorde 200 men det blev istället personbästa med lindor så det är jag glad över finns nog en del till där då det var i 5te sett och 3 av de innan var rätt tunga så. Då fick man det filmat också så den kommer inom kort. Tyvärr kommer jag nog träna själv på fredagar då Ask jag brukar träna mest med kommer gå ner på ett tre dagars schema, såg dock mycket bra ut av han och Joe idag med nya schemat så får hoppas att slut resultatet blir bra. Med lite tur blir det jag och Linus på fredagar annars får jag köra själv inget att göra något åt bra träning att lyfta tungt och bli tvungen att peppa sig själv får försöka se något positivt i det hela men kommer bli tungt då Ask är en jävel på att skrika på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar