söndag 26 september 2010

Dagens pass blev iställt

Dagen pass blev inställt då jag kände mig lite sliten plus att jag var på 80 års kalas i Stockholm och passade på att besöka extreme power och tittade på deras harcore gym samt köpte jag bänkpress tröja och knäböjsdräkt. Jag fick lite tips av gym ägaren och lite annat. Knäböjdräkten hade han hemma så jag fick den direkt så jag ska prova den imorgon när jag tränar. Nu saknar jag bara markdräkten men den var lätt att träna in så den väntar jag lite med. Knäböjdräkten kostade mig 1500 kr och bänkpress tröjan 1400 kr efter att jag fått 100 kr rabatt på varje dräkt då jag tillhör Lessebo styrkeklubb. Så nu kommer förhoppningsvis bänktröjan nästa vecka eller kanske om 2 veckor. Nu ska jag bara sätta ihop en bänkpress kloss som man kan ändra höjd på väldigt simpel han visade mig hur, och så tror jag att mitt träningsschema kommer att skrivas om snart kommer att sitta och fila på det nu i veckan och försöka hitta det optimala för mig vilket kommer ta lite tid. Här kommer nu en bild på knäböjsdräkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar