fredag 10 april 2015

Marklyft 6x285kg lätt +FILM

Fredag 10/4 Pass 48

Marklyft: 6x285kg
Mark Utan bälte: 5x5x230kg
Latsdrag, sälrodd, hantellyft åt sidan, flyes, bicepscurls

Markpass numer 3 var bra tryck i och fortsätter som de två tidigare passen riktigt lätt. Det var nog bättre än de två övriga tror jag så det känns som det går emot mitt mål, det är svårt att säga på så pass lätta vikter men om 2 veckor börjar allvaret och det är då jag kommer börja få en riktlinje på vilka vikter det pekar emot och för varje vecka kommer jag få mer ledtrådar om formen. blir intressant med att se om jag lyckas komma i fräschare skick på fredagar framöver. Marken utan bälte kändes med bra nästa vecka blir det 5x4x240kg är planen, vanliga marken blir 295kg. Jag är nöjd med dagens pass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar