torsdag 30 oktober 2014

Sista Passet innan dm +Ingångsvikter

Tisdag 28/10 Pass 131

Knäböj: 260kg
Bänkpress: 160kg

Sista passet innan dm gjordes i tisdags, böjen kändes helt okej 260kg rätt behagligt så det blir ingångsvikten på Lördag och det var Lowbar då. Jag har inte kunnat bänka på ett tag på grund av ont i ena axeln och det gickväll inte jättebra nu heller men det ska gå göra 3 bänkar i alla fall. Sätter ingången på 155kg och marklyften blir ingången 332.5kg. Markformen har kännts bra de andra övningarna har väll inte varit toppen, tyvärr känner jag inte det riktiga tävlingssuget som jag brukar har innan tävlingarna. Men det ska blir roligt på lördag och då kommer jag känna det. Det känns inte som totalformen ligger på PB kapaitet men 800 ska nog kunna gå och ett pb i mark, förhoppningsvis får jag med mig tre lyft där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar