tisdag 10 juni 2014

Tisdag 10/6 Böj Pass 73

Ben

Knäböj Lowbar: 1x262.5 1x200 1x220 1x230 1x240
Knäböj Highbar: 1x230

Det blev ett skit pass seg i benen och kroppen, var dåligt pass förra tisdagen också men ett bra pass i söndags. har också märkt att jag tycker bänkarna är bättre på söndagar än onsdagar. Så det känns som att jag är fräschare på söndagar när jag vilat hela helgen från jobb så jag ska testa att lägga mina viktiga övningar till helgen o se om det blir skillnad. Så nu på söndag testar jag lowbar böj, lowbar pausböj då just nu fokuserar jag på lowbaren. Sedan lägger jag bänkpress och fu bänken där också. Så blir det på tisdag knäböj och pausböj Higbar och på Onsdag kedjebänk, tng bänk och floorpress, får se om jag får bättre ressultat på de viktiga övningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar