fredag 1 mars 2013

Fredag 1/3-13 Pass 3 27

Rygg/axlar

Ry: Marklyft: 4x317.5PB
Ax: Militärpress: 7x70 5x70 6x65
Ax: Flyes: 12x15 10x15

Fredag det betyder marklyft, har laddat för detta sedan jag vaknade i morse. Började värma upp kändes inte så bra som jag hade hoppats, på 280 byte jag taktik o ökade avståndet på rullen till vad jag brukade ha förut nu senaste tiden har jag bara rullat kort vet ej varför. men det känns bättre att rulla länge men tajmingen kändes inte perfekt. Men kom till settet jag skulle köra 4x317.5kg fick fuska upp sista men ändå nöjd, det blir oftast så. Efter det settet blev jag helt slut i ryggen fick hoppa över kronlyft efter att ha behövt 3 försök på o dra 260kg jag skulle kört 4x340kg  idag, skippade också stångrodd av samma anledning att ryggen var helt slut. Men körde lite axlar militärpressen kör jag på ett nytt sett nu som jag tycker verkar bättre men är mycket tyngre så blir lägre vikter. Film kommer på marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar