måndag 28 november 2011

Måndag 28/11-11 Pass 1 149

Ben/Bröst

Fl: Knäböj Raw: 3x145 3x165 (utan bälte) 1x185 1x195 1x205
Br: Bänkpress Raw: 3x105 3x125 1x135 1x140

Ja jag tränade lite själv idag på gymmet som vi har tömt så motivationen var på minus redan när jag kom in genom dörren tänkte jag vända ingen musik inga burar och utan pass körde jag 205 var inte max 215 hade gått idag inte mer så omotiverad jag var men bedömer att min styrka ligger på ca 230kg med pass musik och riktiga förberedelser idag hade jag käkat uselt och druckit ännu sämre. Bänken körde jag utan handleds lindor utan avlyft utan pass bedömer att jag har 150+ där i dagsläget när allt är som det ska. Under veckan måste jag ordna var jag ska träna det fans en plan innan och jag hoppas den gäller fortfarande annars får jag lösa det ändå för som det var idag så pallar jag inte att träna då blir det inga bra vikter, idag var jag en av dom som är på gymmet fast dom inte ville bara för att vara där och den känslan har jag aldrig haft innan och vill aldrig ha igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar